FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Accommodatie  Aantal vragen: 7
 Arbitrage  Aantal vragen: 4
 Hockey  Aantal vragen: 2
 Ledenadministratie  Aantal vragen: 3
 Lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Sportiviteit & Respect  Aantal vragen: 2
 Website/LISA/App  Aantal vragen: 10

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Hoe werkt de waterinstallatie op veld 1 en 3?

De bediening van de sproeiinstallatie wordt verzorgd door onze accommodatiecommissie. Zij bepalen of er gesproeid moet worden en zo ja, wanneer dan.

Ik heb iets verloren op de club, wat nu?

Voor gevonden en verloren voorwerpen verwijzen wij je graag naar Chris Lumkeman (accommodatiecommissie). Je kunt hem bereiken door een mailtje te sturen naar mailadres [email protected]. Onze secretaris zorgt er dan voor dat het verzoek bij Chris terecht komt.

Tevens hangen gevonden voorwerpen een gedurende enige tijd aan de kapstok bij de ingang van het clubhuis.

Ik wil graag een veld reserveren voor een oefenwedstrijd. Hoe moet dat?

Controleer eerst in de agenda op onze site of er op dat moment niet een activiteit op de club is die tegenstrijdig is aan je veldaanvraag. Zodra je ziet dat het past en kan, stuur dan een mailtje naar [email protected]. Vermeldt duidelijk de datum en tijdstip waarop je het veld wilt reserveren en uiteraard waarvoor je dit wilt.
Ik wil trainen in de winter, waar moet ik rekening mee houden?

We hebben een paar regels opgesteld over de beschikbaarheid van de velden. Deze zijn als volgt:

Bij vorst:
In beginsel kan er bij vorst getraind worden, de mat zal daar weinig van te lijden hebben, zo hebben wij vernomen van de aannemer. Wat natuurlijk wel het geval is, is dat het risico op blessures flink groter wordt. In normale omstandigheden hebben spelers geen last van oneffenheden, zandplooien etc.etc. Echter bij vorst, als de mat keihard wordt en dat is zeker het geval op de velden 1 en 3 en in iets mindere mate op veld 2, kan de bal onverwacht van de mat omhoog komen. Een verhoogd risico op blessures is dan aanwezig. Ook voor de spieren en gewrichten is het niet zo goed. Aangezien het de verantwoordelijkheid van de trainer is te waken over de veiligheid van de spelers laten we de beoordeling gaarne over aan de trainer!

Bij sneeuw:
Is het niet toegestaan de velden te betreden, dat is van toepassing op alle velden. Komt men wel op de velden bij sneeuw dan wordt de sneeuw plat getreden en zal het dooiproces aanzienlijk langer gaan duren.

Bij opdooi:
Te herkennen aan plassen water op het veld. Ook dan is het niet toegestaan de velden te betreden en te erop te spelen.

Let op! Als er vorst aan de grond wordt voorspelt kunnen de semi-watervelden heel snel glad worden!

Wanneer is de kantine open?

Heb je vragen over onze kantine, stuur dan een berichtje naar onze horecamanager Ronald, Nuhn. U kunt hem bereiken op +31 6 83092113 (telefoon, sms of Whatsapp) of via het e-mailadres [email protected].

Openingstijden clubhuis:
Donderdag: 19.00 - 24.00 uur
Vrijdag: 17.00- 24.00 uur
Zaterdag: 08.30 - 18.00 uur
Zondag: 10.00 - 19.00 uur

Alle genoemde tijden zijn onder voorbehoud en gedurende het veldhockeyseizoen. De sluitingstijden op zaterdag en zondag kunnen afwijken op basis van het competitieprogramma van die dag.

Op de momenten dat de kantine niet maar het terrein wel, dan zorgen we ervoor dat de kleedkamers, lockers en toiletten toegankelijk zijn. Mocht je in die tijd iets willen kopen, dan kan dat wel. Daarvoor hebben we in de entree een automaat staan met diverse drankjes en snacks.

Wanneer is het terrein geopend?

Tijdens het veldseizoen is het hek doordeweeks open vanaf een uur of 4 's middags tot na de laatste trainingen. In de speelweekenden is er tussen 's ochtends 9 uur en 's avonds 19 uur zeker iemand aanwezig.

In de zomer- en winterstop is het terrein alleen open als er daadwerkelijk iets te doen is op de club. Dit kan een bijeenkomst zijn of een training. Exacte tijden kunnen we hiervoor niet geven.

Welke regels gelden er voor het gebruik van de verlichting?

Alleen die trainers die beschikken over een gecertificeerde sleutel kunnen de verlichting inschakelen.

Het inschakelen van de verlichting dient met beleid uitgevoerd worden en dat wil zeggen dat de verlichting per veld en per gedeelte van het veld ingeschakeld kan worden. Aangezien we sinds 2022 overal LED-verlichting hebben kan alle verlichting tegelijk aan, maar bedenk dat stroom ook voor ons duur is. Als je de laatste gebruiker van een veld bent, doe de verlichting dan zo snel mogelijk uit na afloop aub.

Gecertificeerde sleutels zijn niet overdraagbaar, dus ook niet uitlenen!

Evi Bouwmeester
Karlijn Oostendorp