FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Accommodatie  Aantal vragen: 7
 Arbitrage  Aantal vragen: 4
 Hockey  Aantal vragen: 2
 Ledenadministratie  Aantal vragen: 3
 Lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Sportiviteit & Respect  Aantal vragen: 2
 Website/LISA/App  Aantal vragen: 10

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Website/LISA/App
Help, ik ben mijn wachtwoord kwijt! Kun je deze even naar mij mailen??

Ja, dat kunnen we. Laat het even weten op [email protected] , dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk je wachtwoord weer hebt.
Hoe kan ik mijn wachtwoord in de app veranderen?

In de app zelf kan dit helaas niet.

Wel kun je dit via de site doen.
Rechts bovenaan staat een knop 'Inloggen'. Als je daarop klikt opent de LISAteam omgeving. Hier kun je inloggen met je lidnummer en je huidige wachtwoord.
Na het inloggen in LISAteam heb je rechtsbovenaan een knop 'profiel'. Als je hierop klikt schuift een menu uit met aan de onderzijde de mogelijkheid om het wachtwoord te veranderen.

Hoe kom ik aan de MHC Best app?

Apple iOS: Open de Appstore op je telefoon en zoek naar 'MHC Best'. Klik op 'Download' en hij komt snel op je telefoon terecht.

Android: Open de Google Play store op je telefoon en zoek naar 'MHC Best'. Klik op 'download' en je hebt hem geinstalleerd op je telefoon.

Zo simpel is het...

Ik kan in de verjaardagslijst wel mijn teamgenoot zien, maar mijn eigen verjaardag komt er niet in terug. Hoe kan dit??

Standaard is uitgeschakeld dat je verjaardag zichtbaar is voor anderen. Wil je toch dat je verjaardag zichtbaar is, log dan in middels de inloggen knop in de menubalk. Dan kun je dit zelf aanpassen bij 'instellingen'.
Op welke platformen is de MHC Best app beschikbaar?

Op dit moment (juni 2016) is de MHC Best app beschikbaar voor op Apple devices die het iOS systeem draaien en op de meeste Android apparaten.

De app is niet beschikbaar voor Windows Phone, Blackberry of andere platformen. Er zijn te weinig gebruikers op deze platformen.

Het kan zijn dat je een Android telefoon hebt, maar de app toch niet kunt vinden in de Google Play store. Een hele kleine groep Android gebruikers heeft dusdanig afwijkende specificaties voor apps op hun toestel dat het niet rendabel is om hier een aparte app voor te laten maken.

Waarom is mijn wachtwoord zo moeilijk? Ik kan deze helemaal niet onthouden!

De wachtwoorden zijn door het systeem zelf gemaakt. Dit gebeurd allemaal automatisch. Wij hebben geen enkele inzage in de wachtwoorden. Wil je een makkelijker wachtwoord, dan kun je dit zelf nadat je ingelogd bent op de website veranderen bij 'profiel'.
Waarom staat er op mijn startpagina dat ik op een bepaalde dag op een tijdstip aan 'wedstrijdbegeleiding' moet terwijl ik helemaal geen coach ben?

Het kan zijn dat je trainer bent van een bepaald team. Het systeem kent geen onderscheid in coaches of trainers, maar ziet enkel dat je begeleiding bent. In sommige hogere teams is de coach ook vaak de trainer. Hier wordt deze persoon dan over het algemeen trainer genoemd. Daarom zie je als trainer ook de wedstrijden van je team staan. Uiteraard hoef je hier niet verplicht bij aanwezig te zijn. Het is echter wel zo leuk om je team ook tijdens de wedstrijden aan te moedigen. Je kan dan meteen zien of ze hetgeen je ze geleerd hebt tijdens de training ook in praktijk uitvoeren. Wellicht zie je nog zaken waarop je kunt trainen met je team. Altijd nuttig dus!
Wat een mooie site, die wil ik ook! Bij wie moet ik zijn??

1. Richt een hockeyclub op.
2. Zorg voor voldoende leden.
3. Neem het LISA systeem in de hand voor je ledenadministratie
4. Laat zo'n mooie site door hun bouwen.

Wat kost de MHC Best app?

Helemaal niks! Hij is 100% gratis!
We bieden dit aan aan onze leden als een service in het verlengde van de website.

We hebben mensen gehad die beweerden dat ze moesten betalen voor de app en bleken toen zelf iets fout gedaan te hebben. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. ;)

Wie kan de app gebruiken?

De app is beschikbaar voor iedereen die MHC Best een warm hart toe draagt en de beschikking heeft over een Apple of Android smartphone.

Voor leden hebben we een login beschikbaar, maar voor mensen die geen lid zijn heeft de app ook een gast toegang. Je hebt dan niet de beschikking over alle persoonlijke functies in de app, maar alle overige informatie over (bijvoorbeeld) wedstrijden is gewoon beschikbaar.

Sebastian Schrederhof
Frank Sleutjes