Oktober 10 Veldhockey

Mini vd Week zondag 8okt2017

Hoi ik ben Merel Smits (M8E3) en ben 9 jaar oud, vandaag was ik samen met Anne-fleur Mini van de dag. Om half 12 waren we aanwezig en ontving Bibi (laatste vrouw dames 1) ons. We mochten mee naar de bestuurskamer voor wedstrijdoverleg en daarna mochten we mee inlopen en overspelen. Best moest tegen Heerlen (HC Nova) en ze hebben met 2-1 gewonnen! We hebben ze flink staan aanmoedigen, goh, wat spelen hun goed over & wat een mooie strafcorners! Hopelijk word ik ook zo goed later. We hebben ook allebei een shirt gekregen en na de wedstrijd schreven ze allemaal hun naam er op. Daar ben zó blij mee, die gaat morgen mee naar school en ik ga er in gymmen. Dankjewel dames voor een super leuke dag vandaag.

Jill van Nijnatten
Filou Vrijdag