September 10 Algemeen

Voorzitter Marcel Leijtens gedecoreerd

Marcel Leijtens benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau!
Afgelopen zaterdag is onze voorzitter Marcel Leijtens door burgemeester Hans Ubachs onderscheiden voor zijn enorme inzet voor MHC Best en de Bestse gemeenschap. Dit prachtige moment vond plaats tijdens het feest ter gelegenheid van ons 80-jarig bestaan en de opening van onze nieuwe velden.

Marcel als toegewijde voorzitter
Sinds 2011 is Marcel onze voorzitter, altijd met een groot hart voor de club. Dagelijks is hij in de weer voor MHC Best en heeft hij bewezen een verbindende factor te zijn, door continu te vertrouwen op en samen te werken met onze geweldige vrijwilligers. Een mooi voorbeeld is zijn regelmatige stop bij de club na zijn werkdag om de accommodatie commissie en horecamanager te helpen, en onderweg telefonisch contact te houden met het bestuur en andere vrijwilligers. Dit toont zijn inzet en betrokkenheid.

Betrokken bij duurzaamheid en de gemeenschap
Naast zijn werk voor onze vereniging, heeft Marcel ook diverse initiatieven opgezet, waaronder een zonnepanelenproject met Best Energy en de overgang naar led-verlichting voor alle verenigingen in Best. Hij is al jaren actief in het Bestse Sportakkoord en medeoprichter van De Tafelronde Best, waar hij samen met anderen initiatieven neemt om de gemeenschap te ondersteunen.

Een welverdiende onderscheiding
We zijn ontzettend trots op Marcel en willen hem bedanken voor zijn ongeëvenaarde inzet voor MHC Best en de gemeenschap. Zijn Koninklijke onderscheiding is dan ook meer dan terecht!

Marcel, bedankt voor alles wat je doet!

Foto's: Sandra van Leuken Fotografie, https://sandravanleukenfotografie.nl/