September 4 Algemeen

STEM met Rabo ClubSupport en steun ‘Walking Hockeysticks 2.0’!

Beste leden en supporters van MHC Best,

Het is weer tijd voor de Rabo ClubSupport-actie! Van 2 t/m 24 september kunnen alle Rabobank-leden hun stem uitbrengen op hun favoriete hockeyclub.

Ons doel

In oktober 2023 hebben we ‘Walking Hockeysticks 2.0’ gelanceerd, een laagdrempelige vorm van hockey waarbij 5 tegen 5 gespeeld wordt op een compact veld. Dit initiatief is gestart door de helaas veel te vroeg overleden Marko Almeida. Momenteel spelen we nog met oude, zware zaalhockeybalken, maar met het geld van Rabo ClubSupport willen we deze vervangen door nieuwe, lichte balken. Zo maken we het spel nog leuker en toegankelijker voor iedereen!

Hoe meer stemmen, hoe beter!

Elke stem helpt ons om dit prachtige initiatief verder te verbeteren en de herinnering aan Marko levend te houden. Dus ben je lid van de Rabobank? Laat je stem horen en steun MHC Best! 🗳️

👉 Stem hier op MHC Best! En draag je steentje bij voor nieuwe zen lichtere zaalhockey balken

Samen maken we MHC Best nóg sterker en houden we de club toegankelijk voor iedereen! 💪

Alvast bedankt voor jullie steun en tot snel op het veld!

Julia Pasmans