Augustus 2 Activiteiten

Vier het 80-jarig Jubileum van MHC Best met ons!

We zijn verheugd om ons 80-jarig jubileum te vieren met een speciaal feestweekend vol activiteiten voor iedereen!

Van 6 t/m 8 september staat er een fantastisch programma klaar om dit bijzondere moment samen te vieren.

Vrijdag 6 september

16:30 - 18:30: De jongste jeugd (t/m O12) trapt het feestweekend af met wedstrijdjes, spelletjes en genieten van friet en ranja. (Geen ticket nodig)
20:00 - 00:00: De oudere jeugd (O14 - O16) sluit de eerste feestdag af met een spectaculaire ‘Rave Party’. Tickets zijn vereist voor dit evenement. Ticket is incl. 1x frisdrank/chips/bitterballen

Zaterdag 7 september

19:00: Reünie voor oud-leden van MHC Best.

20:00: Officiële opening van de nieuwe kunstgrasvelden door de burgemeester van Best.

20:00 - 00:30: Swingende feestavond met live coverband ‘Eighty Eight’ en een DJ. Dit wordt een avond vol muziek, dans en plezier!

Ticket incl. 5 consumptiemunten á 2,- euro dus "Gratis"!

Zondag 8 september

15:00 - 20:00: Feestmiddag met DJ’s.

Na de spannende thuiswedstrijden van Dames 1 en Heren 1 barst het feest los met muziek van twee verschillende DJ’s. Ticket incl. 5 consumptiemunten á 2,- euro dus "Gratis"!

Het jubileumweekend is speciaal bedoeld voor alle (oud-)leden, ouders van leden, en maximaal 2 introducés extra per lid of ouder. We verzoeken iedereen om tickets te kopen voor toegang en registratie. Consumptiemunten zijn gedurende het weekend verkrijgbaar bij de bar in het clubhuis.

Mis deze geweldige kans niet om ons 80-jarig jubileum te vieren! Koop nu je tickets via de volgende link: Ticketverkoop.

We kunnen niet wachten om iedereen te zien en samen een fantastisch jubileum te vieren! Laten we er samen een onvergetelijk weekend van maken!

Een speciaal bedankje aan alle vrijwilligers die dit mogelijk maken! 🙌

Met sportieve groet,

Het Bestuur van MHC Best