zondag 8 september 2024
14:00 Thuis Dames 4 Mosa Verde D2
Juli 23 Algemeen

Bestuursmededeling nieuwe kledingsponsor

We hebben een aantal belangrijke mededelingen te doen en vragen daarom jullie aandacht voor onderstaand bericht. Gelieve even aandachtig door te lezen!

Sinds augustus 2018 is Roots Hockey onze leverancier van ons clubtenue. En sinds diezelfde datum is het dan ook all Platinum Hoofdsponsor verbonden aan onze club. Al 6 jaar ondersteunen eigenaren Mladen en Sandra Ciric onze club met een flinke financiële bijdrage waarvoor we hen enorm dankbaar zijn.

Onlangs heeft Roots Hockey ons laten weten te gaan stoppen met teamkleding. Hierdoor moesten wij op zoek naar een nieuwe leverancier voor ons clubtenue, al dan niet ook naar een nieuwe winkel waar onze leden dit tenue kunnen kopen.

Na een uitgebreide oriëntatie, waarbij we 5 verschillende hockeymerken en 3 verschillende winkels gesproken hebben, zijn we verheugd jullie te kunnen mededelen dat met ingang van het aankomende seizoen 2024/2025 het hockeymerk The Indian Maharadja de nieuwe leverancier van onze teamwear wordt. Tevens kunnen we melden dat we voor de aanschaf van deze clubkleding – en alle overige hockeymaterialen, ook Roots hockeymaterialen - weer terecht kunnen bij Gunneman Sports in Eindhoven.

Tezamen hebben deze 2 bedrijven een mooi voorstel bij ons neergelegd, dat zowel financieel als kwalitatief als qua uitstraling van het merk en service van de winkel het beste past bij MHC Best.

Met deze 6-jarige samenwerking wordt Gunneman Sports ook hoofdsponsor van onze club!

Daarnaast zijn we blij dat Mladen en Sandra Ciric met hun bedrijf SMS/APP Parking als partner aan onze club verbonden blijven en zij als sponsor onze club financieel zullen blijven ondersteunen. Waarvoor onze enorme dank!

The Indian Maharadja gaat zo snel als mogelijk onze nieuwe shirts, broekjes, rokjes en sokken leveren. Het zal echter helaas niet lukken om dit voor de start van het nieuwe seizoen gereed te hebben.

Mocht je als nieuw of bestaand lid iets van onze clubkleding nodig hebben voor het nieuwe seizoen, dan is dit voorlopig nog uit de Roots-collectie. Hiervoor kun je vanaf 15 augustus terecht bij Gunneman Sports in Eindhoven. Dus niet meer bij De Wit in Schijndel! Als je nu een nieuw Roots-shirt aanschaft kun je deze straks gratis omruilen tegen een nieuw Maharadja-shirt. De overige items van ons clubtenue, zijn – zolang de voorraad strekt - bij Gunneman verkrijgbaar. Let wel op, als we straks over gaan naar The Indian Maharadja dient iedereen in een compleet clubtenue van dit merk te spelen!

We zullen jullie tijdig informeren vanaf wanneer het nieuwe clubtenue verkrijgbaar is bij Gunneman Sports. Dan gaat er een grote omruil-actie plaatsvinden, waarbij je huidige Roots-wedstrijdshirt tegen inlevering bij Gunneman Sports € 25,- waard is! Voor slechts € 15,- heb je dan een mooi nieuw Indian Maharadja-wedstrijdshirt!

Alle leden moeten straks ‘om’ naar het nieuwe merk voor hun clubtenue. Een volledig clubtenue is verplicht en bestaat uit een groen wedstrijdshirt, een zwart broekje of rokje en zwarte sokken, allemaal voorzien van clublogo, allemaal van het merk The Indian Maharadja! Door deze shirt-omruil-actie is het ons gelukt om de kosten voor deze switch zo laag mogelijk te houden. Daarnaast krijg je er sowieso een prachtig nieuwe clubtenue voor terug!

Gunneman en The Indian Maharadja hebben de exclusieve rechten van ons clublogo. Alleen op kleding van The Indian Maharadja gekocht bij Gunneman Sports mag ons clublogo komen te staan. Gunneman kan straks ook voorzien in het bedrukken van deze kleding. Denk aan (rug)nummers, initialen en sponsornamen. Voor het bedrukken van sponsornamen op onze clubkleding gelden de teamsponsoring-regels zoals vermeld op onze website.

Voor sponsors komen er straks mooie teamkleding-sponsorpakketten, waarin niet alleen het wedstrijdtenue is opgenomen, maar er komen ook pakketten met mooie trainingspakken en/of hoodies. Ook die Indian Maharadja kleding zal dan bedrukt mogen worden met het clublogo!

Wij zijn als bestuur verheugd met deze voor onze club en leden mooie sponsordeal met Gunneman Sports en The Indian Maharadja, en bedanken Hugo Gunneman voor zijn inspanningen voor de totstandkoming van deze overeenkomst. Wij zien uit naar een prettige samenwerking!

Mocht je naar aanleiding van dit schrijven vragen hebben, kun je deze via de mail stellen aan onze Sponsorcommissie via [email protected]

Voor nu wensen we iedereen een fijne zomervakantie en tot in het nieuwe seizoen!

Met vriendelijke groet,

Bestuur MHC Best
Geoffrey de Kleijn (Bestuurslid Sponsoring)
Marcel Leijtens (voorzitter MHC Best)