Mei 23 Activiteiten

Slotdag 15 juni Jongste Jeugd MO10

Uitnodiging EK Hockey MO10 Zuid-Nederland Slotdag bij MHC Best

We nodigen alle coaches en begeleiders van MO10 hartelijk uit voor de jaarlijkse slotdag van de Jongste Jeugd.

• Datum: Zaterdag, 15 juni
  • Ontvangst: tussen 09.30 en 09.45 uur
  • Start wedstrijden: 10.00 uur
  • Afsluiting: rond 13.00 uur

Belangrijke Informatie:

• Aanvang: De dag begint tussen 09.30 en 09.45 uur. De wedstrijden starten om 10.00 uur en het programma eindigt rond 13.00 uur. Na afloop is er gelegenheid om samen met het team te lunchen of om moe en voldaan huiswaarts te keren.
  • Kleding: Alle spelers worden verwacht in hun hockeytenue en een oranje EK tenue (shirt) mee als uitkleding.
  • Verzorging: Voor ranja en wat lekkers wordt gezorgd, met een koffie/thee beschikbaar voor de coaches en begeleiders. Bij warm weer raden we aan extra drinken mee te nemen. Er is een watertap om bidons te vullen.
  • Begeleiding: Zorg ervoor dat elk team tenminste één coach en één spelleider (niet vergeten: een fluitje meenemen!).

Nieuw dit jaar: Laat je team hun beste dansmoves zien tijdens onze EK hit talent show! Bereid een presentatie van ongeveer 3 minuten voor waarin zingen en dansen centraal staan. Er staat een leuke prijs op een team te wachten. Voeg jullie favoriete EK-nummer toe aan onze EK team nummer playlist zodat wij voorbereid zijn op jullie performance!

Registratie: Om alles vlekkeloos te laten verlopen, vragen wij jullie om via dit deelnameformulier in te vullen. Gelieve dit vóór 8 juni in te vullen.

We kijken ernaar uit om jullie op 15 juni te verwelkomen en samen een fantastische dag van te maken. Succes en veel plezier met de voorbereidingen.

Tot dan.

Hartelijke groeten,