April 24 Activiteiten

Jongste Jeugd Weekend 2024

Het programma
Hierbij alle informatie over het Jongste Jeugd Weekend 2024!

Vrijdagmiddag:
  • We starten op vrijdag 21 juni om 15.00 uur op het terrein van MHC Best met het opzetten van de tenten samen met de ouder(s)/verzorger(s).
  • Aansluitend zijn er diverse spelletjes voor de kinderen, de ouder(s)/verzorger(s) zijn van harte welkom om een borrel te drinken. Mochten er broertjes/zusjes zijn die mee willen aansluiten bij de spelletjes, dan is dit geen probleem.
  • Een frietkar verzorgt voor alle kinderen friet met een snack. Als de kinderen klaar zijn, zijn uiteraard ook ouder(s)/verzorger(s) en eventuele broertjes en zusjes van harte welkom om een frietje mee te eten (kosten hiervoor dienen zelf bij de frietkar afgerekend te worden)

Vrijdagavond:
  • DJ Sven is aanwezig van 16.00 uur tot 21.30 uur om er samen een feestje van te maken!
  • Talentenjacht "MHC Got Talent" waarbij de kinderen hun verborgen talenten kunnen laten zien! (De kinderen/teams dienen zelf voor benodigdheden te zorgen voor het optreden, maximaal 3,5 minuut per act)
  • De voetbalwedstrijd Nederland – Frankrijk kijken voor de kinderen die dit leuk vinden.
  • De ouders zijn tot 20.30 uur van harte welkom om gezellig samen te komen en te kijken naar de talenten van de kinderen. Daarna worden de ouders verzocht het terrein te verlaten.

Zaterdagochtend:
  • Op zaterdagochtend staat er een gezamenlijk ontbijt voor de kinderen klaar.
  • Daarna zullen we met z'n allen naar het zwembad 'de Dolfijn' gaan, wat helemaal voor ons is gereserveerd, om samen te zwemmen. Natuurlijk zijn hier de badmeesters ook aanwezig.
  • De kinderen kunnen zaterdag 22 juni om 11.00 uur weer opgehaald worden. Ouder(s)/verzorger(s) dienen zelf zorg te dragen dat bagage en tent weer meegenomen worden.

Het organiserende team:

Veiligheid

Alle kinderen zullen overnachten op het afgesloten terrein van MHC Best in hun eigen tent. Op deze manier kunnen ze optimaal genieten van het Jongste Jeugd Weekend. Gedurende de hele nacht zal er toezicht zijn door de organisatie.

Voor het evenement is een vergunning afgegeven. MHC Best heeft voor alle leden van de organisatie een VOG (Verklaring Omtrent het Gedrag) aangevraagd.

Op zaterdag gaan we zwemmen bij De Dolfijn. Alleen kinderen met een zwemdiploma mogen deelnemen. Bij binnenkomst zullen we met u checken of uw kind(eren) een zwemdiploma heeft/hebben. Voor kinderen zonder zwemdiploma wordt een alternatief programma aangeboden.

Verwacht u dat uw kind(eren) het moeilijk vindt(en) als u in de avond vertrekt, laat het ons dan even weten.

Laat ons even weten als wij rekening moeten houden met allergieën of medicatie van uw kind(eren). Bij de inschrijving is dit reeds geïnventariseerd, maar mocht u dit nog niet doorgegeven hebben, dan graag een e-mail sturen aan [email protected]

De telefoonnummers van ouder(s)/verzorger(s) zijn bij inschrijving opgevraagd, zodat de organisatie u altijd kan bereiken, mocht dit nodig zijn. Mocht u de organisatie willen bereiken, dan kan dit via een speciaal telefoonnummer dat 24 u/dag bereikbaar is: telefoonnummer: 06-53526599. Graag dit telefoonnummer alleen gebruiken in geval van nood.

Wij gaan ervan uit dat kinderen gebracht en gehaald worden. Wanneer kinderen op eigen gelegenheid naar huis mogen, dan moet dit vooraf bij ons gemeld worden via email [email protected] o.v.v. volledige voor en achternaam en team b.v. (JO9-1).

Zoals bij veel van onze evenementen worden er foto's gemaakt die gebruikt kunnen worden op de website en sociale media van MHC Best. Als u liever niet wilt dat foto's van uw kind hiervoor gebruikt worden, dan kunt u hierover contact met ons opnemen.

Meeneemlijst
Tijdens dit weekend laten de kinderen de GSM, muziek producerende apparaten en Smartwatch thuis!

Overige zaken om mee te nemen:
  • Tent (eventueel per team te regelen), incl. benodigdheden om deze op te zetten.
  • Luchtbed, slaapzak, kussen, hoeslaken (denk aan eventuele pomp voor het luchtbed).
  • Nachtkleding
  • Kleding (afhankelijk van weersvoorspelling), omdat het in de avond soms kan afkoelen, graag ook een warme trui/vest meegeven.
  • Handdoek / washandje (de sanitaire voorzieningen in het clubhuis kunnen gebruikt worden)
  • Toiletspullen
  • Zwemkleding + badhanddoek
  • Plastic tas voor de vuile was
  • Zonnebrand
  • Zaklamp
  • Eventueel een knuffel
  • Indien nodig verkleedkleren + attributen voor MHC Got Talent

Overige praktische zaken
  • Gevonden voorwerpen. Kledingstukken/bagage voorzien van een voor- en achternaam kunnen we aan de juiste deelnemer teruggeven. De (overige) gevonden voorwerpen worden aan het eind van het kamp uitgestald in het clubhuis.
  • De organisatie is niet verantwoordelijk voor defecte of kwijtgeraakte voorwerpen.
  • Er wordt van u verwacht dat u helpt bij het opzetten en afbreken van de tent van uw kind(eren). U dient zelf (of gezamenlijk als team) te zorgen voor een tent en kampeerspullen.
  • De organisatie zorgt voor eten en drinken (incl. snacks tussendoor) voor alle deelnemende kinderen. Het meegeven van snoepgoed of geld/pinpas is dus niet nodig.

Mocht je al deze informatie voor het weekend in een praktisch PDFje zoeken, die vind je HIER.