Maart 22 Veldhockey

Gezocht: Enthousiaste Dames voor ons Hockeyteam!

Ben jij klaar om je hockeycarrière nieuw leven in te blazen? Wij, het team van Dames veteranen B bij MHC Best, zijn op zoek naar gezellige dames die ons team op zondag willen komen versterken!

Of je nu een tijdje niet hebt gespeeld of gewoon zin hebt om weer op het veld te staan, wij verwelkomen je met open armen.

Kom de sfeer proeven en train een keer vrijblijvend mee.

Onze trainingen zijn op donderdag vanaf 20:00 uur op veld 1, waar we niet alleen werken aan onze hockeyvaardigheden maar ook veel plezier maken.

Heb je interesse of wil je meer weten?

Stuur gerust een appje naar Joyce van Gestel op 0652634488. Zij is niet alleen lid van Dames veteranen B en de maandagavond Dames, maar super actief als vrijwilliger voor de club. Ze is ook trainster van JO16-2 en actief in de seniorencommissie. Joyce vertelt je graag meer over ons team en de mogelijkheden.

Mis deze kans niet om deel uit te maken van een geweldig team en je passie voor hockey weer op te pakken.

Wij (Dames veteranen B) kijken uit naar je komst!

Hafida Appeldoorn
Lotte Bonnemaijers