November 15 Vrijwilligers - Vacature

Vacature: coördinator Meisjes FenE

VACATURE INGEVULD!!

Wil jij ook een actieve en sportieve bijdrage leveren? Wij zoeken een enthousiaste vrijwilliger die de coördinator/ aanspreekpunt wil zijn van de Meisjes F-E.

Als coördinatorben je het aanspreek punt voor de ouders, trainers en coaches van de Meisjes F - E. Je hoeft geen hockeyervaring te hebben want als team helpen we je om aan alle informatie te komen. Naar verwachting ben je ongeveer 1-2 uur per week hiermee bezig.

Je rol als coördinator Meisjes F - E

- je bent het aanspreekpunt voor ouders

- informeren van nieuwe leden en het verwerken van nieuwe aanmeldingen

- je coördineert de trainers en coaches

- je bent verantwoordelijk voor de communicatie naar en binnen het team

- 1 keer per 3 maanden een vergadering bijwonen

- 2 keer per jaar nieuwe teamindeling maken (dec en juni) binnen het ledenadministratie systeem

Enthousiast?

Ben jij een echte MHC Best fan en wil je iets voor de club betekenen? Reageer dan snel op deze vacature door contact op te nemen met Anouck van Tilburg (Voorzitter Jongste- en Jeugdcommissie) via 06-41 47 38 97 of een mail te sturen naar [email protected].

Wil je liever eerst meer te weten te komen over deze functie, Anouck vertelt je er graag meer over!

Evi Bouwmeester
Karlijn Oostendorp