November 15 Vrijwilligers - Vacature

Vacature: coördinator Jongens FenE + schoolsport

Ben jij een echte MHC Best fan en wil je iets voor de club betekenen. Wij zoeken een vrijwilliger die het aanspreekpunt wil zijn van de Jongens F&E en die het leuk om de coördinatie van schoolsport op je te nemen.

Als coördinator ben je het aanspreek punt voor de ouders, trainers en coaches van de Jongens F & E. Je hoeft geen hockeyervaring te hebben want als team helpen we je om aan alle informatie te komen. Naar verwachting ben je ongeveer 1-2 uur per week hiermee bezig.

Je rol als coördinator Jongens F & E

- je bent het aanspreekpunt voor ouders

- informeren van nieuwe leden en het verwerken van nieuwe aanmeldingen

- je coördineert de trainers en coaches

- je bent verantwoordelijk voor de communicatie naar en binnen de teams

- 1 keer per 3 maanden een vergadering bijwonen

- 2 keer per jaar nieuwe teamindeling maken (dec en juni) binnen het ledenadministratie systeem

Je rol als schoolsport coördinator:

- 2 keer per jaar MHC Best aanmelden voor schoolsport

- complete organisatie omtrent schoolsport regelen en organiseren

Enthousiast?

Reageer dan snel op deze vacature door contact op te nemen met Anouck van Tilburg (Voorzitter Jongste- en Jeugdcommissie) via 06-41 47 38 97 of een mail te sturen naar [email protected].

Wil je liever eerst meer te weten te komen over deze functie, Anouck vertelt je er graag meer over!

Indira Mauser
Lila Pennings