Oktober 24 Activiteiten

Aktief & gezellig Best; Bewegen op muziek voor 55+

Iedere woensdag is de kantine van voetbalvereniging Wilhelmina Boys geopend voor sportieve en sociale activiteiten voor senioren uit onze gemeente.

Dit is een gezamenlijk initiatief van MHC Best, DKB, Wilhelmina Boys en Dans à Lon, ondersteund door Tuurlijk en de ouderenorganisaties KBO BEST en PVGE.

Iedere woensdag worden 11.00-12:00 uur dans- en beweegactiviteiten (op muziek) verzorgd door professionals op dat gebied. Vanaf 10:30 uur is de ontmoetingsruimte van de voetbalvereniging open om gezellig een spelletje te doen en/of een praatje te maken.

Je bent van harte welkom en voor koffie en thee met iets lekkers wordt natuurlijk gezorgd. In de kantine zijn de huidige coronamaatregels van kracht.

Klik hier voor meer informatie.