September 18 Algemeen

Belangrijk - Het gaat niet goed!

Beste leden,

Het gaat niet goed!

De laatste weken hebben wij jullie meerdere malen op het hart gedrukt om je aan de 1,5 meter coronamaatregelen te houden.

Helaas is afgelopen weekenden gebleken, dat een deel van onze leden de regels nogal met een korreltje zout hebben genomen. Al feestend, dansend en alcohol drinkend, kwamen velen voorbij op Instagram, MHC Best werd hierin meerdere malen genoemd.

Afstand en navolging van de regels is van het grootste belang. Als club hebben wij de gezondheid van onze (familie)leden, vrienden en de gemeenschap hoog in het vaandel staan. Daarnaast willen wij als club zo NIET te boek staan en in de media genoemd worden.

De Gemeente heeft aangekondigd aanstaand weekend te komen handhaven én gaat zo nodig boetes uitschrijven.

Als club hebben wij veel geïnvesteerd in handhaving van de 1,5 meter coronamaatregelen en roepen degenen die zich nu aangesproken voelen op om zich hieraan te houden.

De boetes zijn fors én voor eigen rekening.

Het clubhuis is zo ingericht dat de 1,5 meter coronamaatregelen gehandhaafd kunnen worden. Dringend verzoek om het meubilair te laten staan en de looproutes te volgen.

Vraag ook aan alle aanwezige leden om elkaar hier op aan te spreken. Er zal streng gecontroleerd worden dit weekend. Houd je je niet aan de (afstands)regels, dan zijn wij genoodzaakt je te verwijderen van het terrein.

De bar wordt tijdig gesloten én blijft gesloten indien er niet wordt voldaan aan de regels.

Daarnaast zijn (mobiele) geluidsboxen niet toegestaan op het terras en in het clubgebouw.

Wij vinden het fantastisch dat er weer gehockeyd kan worden! Laten we dit met z’n allen zo houden!

Dank voor de medewerking.

Bestuur MHC Best