April 14 Algemeen

Spaar voor een unieke Teamkrat

PLUS Ton Henst, Plus Erwin Kenter en MHC Best organiseren in het kader van ons 75 jarig bestaan een geweldige teamspaaractie. Vanaf 23 april tot en met 8 juni kan je in beide PLUS filialen met je huidige team gaan sparen voor een gepersonaliseerde teamkrat met gepersonaliseerde bidons. Om in aanmerking te komen voor een teamkrat moet de Jongste Jeugd 10 volle spaarkaarten indienen en alle overige teams 15 volle spaarkaarten.

Iedereen kan meesparen om dit doel te bereiken! Enthousiasmeer je ouders, opa’s en oma’s, buren en vrienden & bekenden om mee te sparen. Het team dat als eerste zijn minimaal aantal kaarten inlevert krijgt een met het hele team een pizza-uitje met drankjes aangeboden vanuit de club. Het team dat de meeste kaarten bij elkaar spaart krijgt ook een culinair uitstapje aangeboden. Ook aan de ouders zal culinair worden gedacht.

Je kan de volle kaarten via je trainer of coach indienen bij het barpersoneel in het clubhuis in een envelop met hierop de vermelding van je teamnaam. Bij het indienen zal de barbediening het tijdstip en datum van inleveren noteren.

Naast het sparen voor een unieke teamkrat ontvangen wij als club ook een behoorlijke bijdrage voor de aanschaf van een team watertap installatie. Dit bereiken we indien we als club in totaal 850 volle kaarten bij elkaar sparen. De teamkratten zullen aan het begin van volgend seizoen worden uitgedeeld aan je nieuwe teams.

Dus kom in actie en zorg dat we dit als team en club voor elkaar krijgen.

Sponsorcommissie MHC Best