Maart 8 Algemeen

Feestweekend 12-14 april ivm 75 jaar MHC Best!

Op 14 april 2019 bestaat onze vereniging maar liefst 75 jaar. Daarom vieren we dit met z'n allen gedurende het hele weekend van 12 tot en met 14 april. We organiseren diverse activiteiten voor iedereen en alles staat in het teken van het 75-jarig jubileum van MHC Best.

We trappen het feestweekend af op vrijdag 12 april met de Jongste Jeugd. Voor hen wordt een hockeyactiviteit georganiseerd en worden ze tussendoor getrakteerd op frietjes. Afsluitend mogen ze nog even de beentjes in beweging laten komen op de dansvloer.

Daarna is het de beurt aan de D- en C-jeugd. Ook voor hen wordt een hockeyactiviteit georganiseerd en zorgt de DJ voor de achtergrondmuziek.

Voor de oudste jeugd (A- en B-jeugd) wordt er vanaf 22.30 uur een Midnight-Mini-Mix-toernooi, uiteraard met DJ, georganiseerd.

Zaterdagavond 13 april vanaf 20.30 uur is er het Jubileum feest met medewerking van pop- en coverband Jamcat. Dit feest is bedoeld voor leden, ouders van leden, coaches, trainers, sponsors en vrijwilligers van MHC Best, maar je moet wel 18+ zijn om binnen te mogen. Kaartjes à € 5,00 (inclusief 1 consumptie naar keuze) zijn vooraf verkrijgbaar aan de bar.

Zondag 14 april is de dag van de officiële oprichtingsdatum. Dit zal gevierd worden met een receptie vanaf 14.30 uur voor (oud)leden, ouders van leden, coaches, trainers, sponsors en vrijwilligers van MHC Best. Deze middag om 14.45 uur speelt Heren 1 de derby tegen HC Eindhoven Heren 1.

Noteer alvast de data in de agenda! Meer info volgt nog.