Juli 12 Sponsoring

Vernieuwde Teamsponsoring MHC Best

MHC Best vernieuwt het beleid voor teamsponsoring. Met de nieuwe samenwerking met ROOTS Hockey en Sport2000 keek MHC Best goed naar het beleid ten opzichte van teamsponsoren. We maken het duidelijker en makkelijker!

MHC Best faciliteert graag teamsponsoring en stimuleert dat onze leden professioneel en uniform gekleed gaan. Wij kunnen ons voorstellen dat er bedrijven of ouders zijn die het leuk vinden het team van (hun) kinderen, een bekende of eigen team, te ondersteunen door het ter beschikking stellen van een wedstrijdtenue, een trainingspak of hockeytas.

Speciale pakketten hoofdsponsor ROOTS Hockey
Om deze teamsponsoring zo eenvoudig mogelijk te realiseren, stelden we met onze hoofdsponsor ROOTS Hockey speciale pakketten samen.

Teamsponsoring iets voor jullie team?
Heb je vragen over of interesse in Teamsponsoring? Bekijk dan eens rustig alle informatie over de mogelijkheden en pakketten op de pagina Team/Kledingsponsoring en neem dan contact op met de Sponsorcommissie MHC Best op het mailadres [email protected]

Evi Bouwmeester
Karlijn Oostendorp