Januari 9 Sponsoring

Nieuwe kleding- en materiaalpartner Roots Hockey

Afgelopen maanden heeft er een tenderprocedure gelopen om te komen tot een nieuwe kleding- en materiaalpartner voor MHC Best.

Roots Hockey heeft de tender gewonnen en zal de komende 3 seizoenen de samenwerkingspartner zijn voor onze club.

Zorgvuldige tenderprocedure

MHC Best heeft een tender voor een nieuwe kleding- en materiaalpartner uitgeschreven, omdat het contract met onze huidige partner Gunneman op het einde van dit hockeyseizoen afloopt.

De sponsorcommissie en een afvaardiging van het bestuur hebben een zorgvuldig traject doorlopen met 4 partijen om te kiezen voor een nieuwe partner.

Hierin hebben we de diverse partijen getoetst op uiteenlopende beoordelingscriteria.

Uit de procedure is een duidelijke en unanieme winnaar gekomen, Roots Hockey.

Met deze partij hebben we inmiddels een contract getekend, waarin alle afspraken en wederzijdse verplichtingen zijn vastgelegd.

Het contract is afgesloten voor de periode van 3 jaar met een optie voor verlenging van nog eens 2 jaar (afhankelijk van performance)

Over Roots Hockey

Roots Hockey is het nieuwe trendy hockeymerk in Nederland en onderdeel van een stabiele en sterke holdingmaatschappij.

Het gezicht van Roots Hockey wordt gevormd door Ingmar Bakermans, Jonas Smits en Danny Nooijen.

Wij zijn ervan overtuigd dat deze enthousiaste hockeymannen een prima partner vormen voor MHC Best.

Komende maanden

De komende maanden zullen wij jullie informeren over de inhoud en de voordelen die het nieuwe contract met Roots Hockey onze club en de leden gaat bieden.

Tot het einde van dit seizoen kunt u terecht bij onze huidige partner Gunneman.

Wij willen Gunneman bedanken voor het jarenlange betrouwbare partnership met onze club.

Namens het bestuur MHC Best

Emma van de Sande