Mei 2 Activiteiten

Tophockeyclinic meisjes B en C

Op woensdagavond 31 mei organiseren we een Tophockeyclinic voor de meiden uit de B- en A-jeugd. Niemand minder dan de Oranje spelers; Glenn Schuurman (Bloemendaal H1) en Jelle Gallema (Oranje-Rood H1) geven dan een 2 uur durende clinic.

Tijdens deze clinic wordt er in kleine groepjes getraind waardoor er veel ruimte is om de techniek te verbeteren.  Voor deze clinic kunnen de meisjes uit de B- en C-jeugd zich aanmelden, maar natuurlijk is voor iedereen vrij om te komen kijken.

Er is ook een moment voor een meet and greet. Dus wil je een keer deze Oranje vedetten in levende lijven te zien kom dan op woensdagavond 31 mei van 19.00 uur tot 21.30 uur naar MHC Best.

We maken er een leuke, sportieve avond van en wie weet ontmoet je een van je helden uit het Nederlands hockeyteam. Interesse? Schrijf je dan snel in via [email protected].