April 19 Activiteiten

Clubkampioenschap Shoot-Out bij MHC Best

Zaterdag 15 april vond bij MHC Best het clubkampioenschap Shoot-Out plaats. Zo’n 24 kinderen hadden zich aangemeld om zich te kunnen plaatsen voor het districtskampioenschap.

De Shoot-Outs worden in een aantal ronden gespeeld. Per club worden 2 jongens, 2 meisjes, 1 keeper en 1 keepster geplaats voor het districtskampioenschap. Bij MHC Best zijn bij de jongens keeper Finn Maan (JC2) en spelers Tim van Duren (JB1) en Giel van Vroenhoven (JC1) door naar de districtskampioenschappen. Bij de meisjes zijn keepster Anouk Matheeuwsen (MC1) en speelsters Julie van de Eijnde (MC2) en Sanne van Duren (MC3) door. Leuk om erbij te vermelden is dat Tim van Duren en Anouk Matheeuwsen allebei vorig jaar ook waren geplaatst voor de districtskampioenschappen.

Deze zes winnaars spelen op zondag 7 mei bij Hockeyclub Tilburg de districtskampioenschappen. Als zij hier ook zo goed spelen dan kunnen zij zich ook nog plaatsen voor de landelijke Shoot-out kampioenschappen op zaterdag 24 juni bij Hockeyclub Den Bosch.

Update: Inmiddels hebben we ook de foto's van de dag online staan. Zie daarvoor de fotoalbums op onze website.