zaterdag 20 april 2024
- Thuis MO7-1 HC Helmond MO7-2
Maart 8 Algemeen

Wedstrijdsecretaris gezocht!

Word jij de nieuwe held van onze club?
  • Ben jij een talent in communicatie;
  • Heb je affiniteit met administratieve handelingen;
  • Heb je enige kennis van hockey technische zaken;
  • En ben je flexibel en stressbestendig;
Dan zijn we op zoek naar jou! Als wedstrijdsecretaris zorg je ervoor dat we allemaal weer onze wedstrijden kunnen spelen!

De wedstrijdsecretaris is binnen de vereniging voornamelijk bezig met allerlei zaken rondom de wedstrijden. Het gaat daarbij om het maken van een goede planning voor alle thuiswedstrijden en ervoor te zorgen dat deze bij alle belanghebbenden bekend is. Hierbij heeft hij korte lijnen met de KNHB. Daarnaast is de wedstrijdsecretaris verantwoordelijk voor de dagelijkse berichtvoering rond afgelastingen en het herplannen van wedstrijden. Na afloop van de wedstrijden is het de taak van de wedstrijdsecretaris om ervoor te zorgen dat de verwerking van de uitslagen op een goede manier verloopt. De wedstrijdsecretaris heeft voor de uitvoering van deze taken zowel contact met de coaches, met leden van andere commissies (met name de scheidsrechterscommissie) en de KNHB.

Wil je meer weten? In de bijlage vind je meer info over deze uitdagende functie. Mocht je daadwerkelijk interesse hebben, dan kun je contact opnemen met onze secretaris Carola Dijcks op het mailadres [email protected].

Bijlage