Oktober 19 Bar - Horeca

Mogelijkheden Simol

Ook dit seizoen is er uiteraard weer van alles mogelijk op het gebied van horeca binnen hockeyclub Best. Hieronder een kleine opsomming van de mogelijkheden. Mocht je naar iets anders op zoek zijn, neem vooral contact op, ik denk graag met je mee!

• Wist je dat het mogelijk was om met je hele gezellig team op best te ontbijten of lunchen voor of na de wedstrijd?
  • Wist je dat je alleen, of met jouw hele team, een lekkere en verantwoorde maaltijd kan eten op hockeyclub best bijvoorbeeld heerlijk het seizoen afsluiten met een overheerlijk stampottenbuffet of zomerse BBQ!
  • Heb je iets te vieren?! Een kampioenschap of verjaardag? Bestel bij mij dan een overheerlijke verse taart!
  • Wist je dat je heel makkelijk een MHC Best betaalpas kan aanvragen? Snel en gemakkelijk (online) opladen en betalen. Een teampot bijhouden is nog nooit zo makkelijk geweest! Contactloos betalen is uiteraard ook geen probleem!
  • Wil je op de hoogte blijven van alle events & weekly specials? Like dan snel de Simol Best Facebook pagina en blijf op de hoogte!
  • Fluitbeurt en je fluitje vergeten? De grip van je stick aan vervanging toe? Je bitje vergeten? Dit is allemaal te verkrijgen achter de bar!

Heb je vragen, opmerkingen en/of suggesties? Neem vooral contact op, ik ben uiteraard elk weekend achter de bar te vinden, maar ook bereikbaar per telefoon (06-54293464) en via e-mail ([email protected]). Om er zeker van te zijn dat ik je zo goed mogelijk van dienst kan zijn, verzoek ik je vriendelijk om tijdig contact met mij op te nemen!

Hopelijk zien we elkaar snel op en rondom de velden van Best!

Met vriendelijke groet,

Ronald Nuhn
Horecamanager Simol Best

Openingstijden:
Donderdag 19.00 tot 24.00 uur (o.v.b.)
Vrijdag: 17.00 tot 24.00 uur (o.v.b.)
Zaterdag: 08.30 tot 18.00 uur (afhankelijk van competitie)
Zondag: 10.00 tot 19.00 uur (afhankelijk van de competitie)

Bezoek onze website en Facebookpagina voor meer informatie!

Emma van de Sande