Juni 9 Kampioenen

Kampioenen in het zonnetje

Wat was het weer een mooi seizoen bij MHC Best! Hoewel het hockeyseizoen van de jeugd helaas ten einde is gekomen, kijken we terug op een periode vol sportieve hoogtepunten en onvergetelijke momenten. We hebben niet alleen veel kampioenen, maar ook heel veel tweede en derde plaatsen behaald. Een geweldige prestatie van onze jongens en meiden!

Kampioenen 2023-2024

Bij MHC Best vieren we onze kampioenen zoals het hoort. Dit seizoen hebben we maar liefst 9 teams gehuldigd die als ware toppers uit de bus kwamen.

Gefeliciteerd aan de teams JO12-1, MO12-1, MO12-2, JO14-1, MO14-1, MO16-1, MO16-2, MO16-3 en MO18-2!

Jullie inzet en teamspirit hebben geleid tot deze fantastische resultaten.

Bedankt voor jullie inzet

Een groot dankjewel aan alle spelers, coaches, ouders en vrijwilligers die dit seizoen mogelijk hebben gemaakt. Zonder jullie enthousiasme, steun en inzet zou dit niet mogelijk zijn geweest. Jullie zijn de ruggengraat van onze club en we waarderen alles wat jullie doen.

Samen blikken we vooruit

Hoewel dit seizoen ten einde is, kijken we al uit naar wat het volgende seizoen ons zal brengen. Met nieuwe velden, een frisse visie voor O12 en allerlei spannende plannen in de maak, belooft het een geweldig jaar te worden.

Blijf op de hoogte van al onze activiteiten en evenementen via onze website en social media. Geniet van de zomer.

Evi Bax
Kaat Knaapen