Maart 11 Activiteiten

Succesvolle afsluiting schoolsport 2024

Wat een fantastische tijd hebben we gehad tijdens de schoolsportperiode bij MHC Best! Het was een periode vol actie, plezier en sportieve hoogtepunten, waarin jonge sporters hun skills op het veld hebben laten zien en nieuwe vriendschappen hebben gesmeed.

Een dikke shoutout naar Samad Jamali, de drijvende kracht achter de schoolsport in de gemeente. Hij zorgde ervoor dat alles extern op rolletjes liep.

Nu de schoolsportperiode erop zit, willen we alle deelnemers uitnodigen om hun hockeyavontuur voort te zetten.

Voelde je de vonk op het veld? Dan is dit je kans om door te gaan! Check de link hieronder en sluit je aan bij MHC Best.

Wie weet sta jij volgend seizoen te schitteren in een van onze teams!

🏑 Schrijf je in en blijf spelen

Hartelijk dank aan alle jonge sporters voor jullie geweldige energie en enthousiasme! Jullie inzet en passie hebben deze schoolsportperiode echt speciaal gemaakt.

Een grote shoutout ook aan alle vrijwilligers, trainers en iedereen bij MHC Best die heeft bijgedragen aan dit succes. Jullie toewijding maakt onze club tot een fantastische plek.

We hopen iedereen snel weer te zien schitteren op het veld!