Januari 18 Vrijwilligers - Vacature

Vacature: Zaalcoördinator

Een unieke kans om bij te dragen aan ons zaalhockeyseizoen!

MHC Best is op zoek naar één of liefst twee enthousiaste zaalcoördinatoren die willen helpen om ons zaalseizoen soepel te laten verlopen. Dit is een geweldige kans om direct betrokken te zijn bij de organisatie van zaalhockey en een cruciale rol te spelen in het behoud van deze geliefde winteractiviteit.

Jouw rol:
- Regelen van zalen in samenwerking met Sporthal Naestenbest.
- Opstellen van trainingsschema's.
- Aanmelden van teams bij de KNHB en beheren van inschrijvingen in LISA.
- Fungeren als aanspreekpunt voor zowel de KNHB als onze leden en commissies.

Tijdsinvestering:
Actief van november tot februari, met een tijdsinvestering van ongeveer 1-2 uur per week. Enkele voorbereidingen starten al voor november.

Je staat er niet alleen voor! Met nog vier speelweekenden te gaan, is dit het perfecte moment om mee te kijken en ervaring op te doen!

Waarom twee Coördinatoren?
Door samen te werken, kunnen we de continuïteit en kwaliteit van ons zaalhockey waarborgen. Het biedt ook een kans om taken te verdelen en samen te groeien in deze rol.

Interesse?
Voor meer informatie of om je aan te melden, neem contact op met Carlo van Vroenhoven via 06 – 27 08 86 85 of stuur een e-mail naar [email protected].

We kijken uit naar je bijdrage en hopen je snel te mogen verwelkomen in ons team bij MHC Best!