November 6 Sponsoring

Roots Hockey verlengt contract als platinum hoofdsponsor

We hebben geweldig nieuws voor de MHC Best! We zijn verheugd om aan te kondigen dat Roots Hockey zijn toewijding aan MHC Best heeft verlengd als Platinum Hoofdsponsor. Het nieuwe contract, dat nog eens 2 jaar beslaat, werd ondertekend door Mladen Ciric, de eigenaar van Roots Hockey en Marcel Leijtens.

Roots Hockey is al sinds augustus 2018 een gewaardeerde hoofdsponsor van MHC Best en levert niet alleen financiĆ«le steun, maar ook het prachtige wedstrijdtenue voor zowel onze thuis- als uitwedstrijden.

We zijn trots en blij dat deze waardevolle samenwerking wordt voortgezet!

Marcel Leijtens; "We zijn ontzettend blij dat Roots Hockey als onze hoofdsponsor en partner blijft. Hun toewijding aan kwaliteit, stijl en de toegankelijkheid van hockey past perfect bij onze clubwaarden, en we kijken uit naar een bruisende toekomst samen."

Mladen Ciric, eigenaar van Roots Hockey, voegde eraan toe: "We zijn trots om deel uit te maken van MHC Best en kijken uit naar het blijven stimuleren van de passie voor hockey in de komende jaren."

MHC Best en Roots Hockey kijken met veel enthousiasme uit naar de voortzetting van deze vruchtbare en sportive samenwerking.

Evi Bax
Kaat Knaapen