September 14 Sponsoring

Teamsponsoring

Nu het nieuwe seizoen begint en jullie mogelijk bezig zijn met een sponsor te vinden voor jullie eigen nieuwe team bijgaand nog even de regels voor teamsponsoring:
  • Sponsoring van een team is alleen mogelijk indien de sponsorcommissie van MHC Best hier vooraf toestemming voor geeft. Hierbij weegt de sponsorcommissie de belangen van reeds aanwezige sponsoren mee, denk hierbij aan afspraken over branche-exclusiviteit.
  • Teamsponsoring houdt in: het ter beschikking stellen van met commerciĆ«le opdruk voorziene attributen. Onder attributen wordt verstaan alle soorten kleding & stick- en sporttassen.
  • Tarieven Teamsponsoring MHC Best:
    • Wordt je Teamsponsor en heb je een bestaand sponsorcontract (als Hoofd-, Ster- of Pakketsponsor) dan zijn hier geen kosten aan verbonden.
    • Je kan ook Teamsponsor worden met een zogenaamd teamsponsorcontract. De kosten bedragen dan € 150,- (exclusief BTW) per seizoen.
  • Teamsponsoring is enkel toegestaan als er een teamsponsorcontract met MHC Best wordt afgesloten.
  • Tenues, trainingspakken & overige attributen die worden gesponsord dienen aangeschaft te worden bij ROOTS Hockey / Sport2000 te Veghel.
  • Sponsoring van het wedstrijdtenue (uit- en thuistenue) dient het officiĆ«le tenue van MHC Best te zijn, verkrijgbaar bij Sport2000 te Veghel.
  • Het logo van MHC Best mag enkel gebruikt worden op kleding die afgenomen wordt bij ROOTS Hockey / Sport2000 te Veghel.

Speciale pakketten hoofdsponsor ROOTS Hockey
Om deze teamsponsoring zo eenvoudig mogelijk te realiseren, stelden we met onze hoofdsponsor ROOTS Hockey speciale pakketten samen. Zie hiervoor https://www.mhcbest.nl/site/Default.asp?option=2502&stcname=sponsoring_team_kleding_sponsoring&menu=3

Jill van Nijnatten
Filou Vrijdag