Maart 16 Bar - Horeca

Werken in de Horeca van MHC Best

De kantine is geopend en jullie enthousiaste aanwezigheid is zeker niet onopgemerkt gebleven. Fijn dat het seizoen zonder kopzorgen van start kan gaan.

Jullie initiatieven zijn bij ons in goede handen. De eerste voorbereiding voor het Paastoernooi, de naderende feestjes en de MHC Clubdag zijn al in volle gang. Maar we hebben nog wat extra handjes nodig.

Beschik jij over een dosis passie voor de horeca kom dan ons bar/ keuken team versterken.
- Ben jij die topper die ons op de vrijdagavond kan assisteren met de voorbereidingen van het weekend?

- Ben jij die extra steun die zaterdagmiddag van 11:00 tot 16:00 uur ons in de keuken gaat helpen?

Neem dan contact op met Brian of Carlo via app 06-83575936 of mail naar www.vrienshorecaservice.nl/personeel

Proost! Op een mooi en actief hockeyseizoen

Jill van Nijnatten
Filou Vrijdag