Januari 15 Algemeen

Vanaf zaterdag 15 januari mag er weer gesport worden.

Dit geldt voor de binnen en buitenlocaties. Alle reguliere trainingen kunnen weer worden opgestart! Onderling mogen er binnen de eigen vereniging wedstrijden gespeeld worden. Er geldt voor het sporten geen eindtijd meer.

Wat betekent dat concreet voor ons allen:

- Competitiewedstrijden zijn niet toegestaan.
- Er mogen buiten wedstrijden gespeeld worden maar alleen onderling binnen de eigen vereniging en zonder publiek.
- Trainingen buiten kunnen in het weekend en door de week doorgaan. Trainingen binnen alleen door de week beide alleen zonder ouders of ander publiek.
- Op binnensportlocaties en andere faciliteiten zoals kleedkamers, toiletten etc geldt dat het dragen van een mondkapje vanaf 13 jaar verplicht is, behalve tijdens het sporten zelf. Daarnaast is het voor sporters vanaf 18 jaar bij het betreden van elke binnenlocatie het CTB verplicht.
- De kantine blijft gesloten

Meer informatie over hoe er wordt omgegaan met het vervolg van de zaalcompetitie volgt zo spoedig mogelijk.

Bij vragen of voor meer informatie neem dan contact op met je trainer/ coach.

Het blijft daarnaast natuurlijk belangrijk om de hygiënevoorschriften van het RIVM te blijven volgen en altijd thuis te blijven als je ziek of verkouden bent.

Heb je specifieke vragen m.b.t. Corona in de sport, raadpleeg dan :

- De website van de rijksoverheid
- Het protocol "Verantwoord Sporten” van sportkoepel NOC*NSF
Coronamaatregelen en de hockeysport op de website van de KNHB
- Veelgestelde vragen over het Corona-virus en sport op de website van sportkoepel NOC*NSF

Het Bestuur