April 25 Bar - Horeca

Anita stelt zich voor...

We hebben sinds kort een nieuwe horecamanager vanuit CAN10. Ronald Nuhn heeft dit een aantal jaar met veel plezier gedaan, maar heeft een nieuwe uitdaging gevonden als chef-kok bij Melisa Steakhouse op de Woenselse Markt in Eindhoven. Wij bedanken hem voor zijn jarenlange inzet en wensen hem heel veel succes bij Melisa!

Anita neemt het stokje over, zij heeft de afgelopen jaren als assistent manager op Oranje-Rood gewerkt en is nu klaar voor een eigen club.

"Een leuke nieuwe uitdaging en Ronald heeft me verteld hoe leuk MHC Best als club is, hierdoor heb ik er nog meer zin in. Ik kijk er naar uit om met iedereen kennis te kunnen maken!” Quote Anita.

We zien er naar uit om je te ontmoeten Anita. Hopelijk tot snel weer op de club allemaal!!

Pepijn de Jong