April 25 Bar - Horeca

Simol wordt CAN10 Sporthoreca!

Al ruim 8 jaar is Simol Clubhuis Exploitatie verantwoordelijk voor alle horeca-activiteiten bij ons op MHC Best. Hierdoor hebben we als vereniging grote stappen kunnen zetten op het gebied van professionalisering & kwaliteit en hoef jij als lid geen tijd vrij te maken voor bardiensten. Hetgeen we nu kunnen aanbieden op het gebied van horeca binnen onze vereniging is vrijwel niet te realiseren met vrijwilligers.

Het concept wat verder gaat dan slappe koffie en een simpele tosti, maar juist het aanbieden van kwalitatieve producten, luxe broodjes en gezonde(re) opties bleek een schot in de roos bij zowel onze eigen leden als bij de bezoekende teams in het weekend! "Juist omdat we erin geloven dat we dit concept naar een nóg hoger niveau kunnen tillen, hebben we besloten om een nieuwe, frisse start te maken! Om deze nieuwe start extra kracht bij te zetten gaan we voortaan door het leven als CAN10 Sporthoreca!” aldus Sander Mol – Directeur CAN10 Sporthoreca.

Buiten een nieuwe naam is er ook een wisseling van de wacht. Ronald heeft een nieuwe uitdaging gevonden als chef-kok bij Melisa Steakhouse. Anita van Gogh neemt het stokje over.

Van welk lekkers jij, vanaf het moment dat het clubhuis weer opengaat, precies kunt gaan genieten houdt CAN10 nog even als verrassing! Maar een ding is zeker, Anita en haar gehele CAN10-team kunnen niet wachten om jou weer te begroeten in het clubhuis!

Emma van de Sande