Januari 22 Technische Zaken

Hockeytrainer gezocht!

MHC Best is op zoek naar een hockeytrainer voor het jong senioren dames en heren team. Ben of ken jij deze hockeytrainer? Laat het ons weten!

Trainer:

·        Beseft zich dat spelers allereerst hockeyen, omdat ze plezier willen hebben.

·        Beseft dat spelers willen leren en zichzelf willen verbeteren.

·        Weet spelers op hun eigen niveau uit te dagen.

·        Je verzorgt twee keer per week de trainingen voor verschillende jong senioren teams (vaste trainingsdagen)

·        Je hebt een adviserende rol richting de technische commissie en legt verantwoording af aan deze technische commissie.

Vaardigheid Trainer:

·        Legt steeds meer nadruk op teambelang

·        Geeft verantwoordelijkheid in handen van spelers: teamtaken, maakt bewust van eigen verantwoordelijkheid in eigen ontwikkeling.

·        Houdt in de motivatie nog steeds heel veel rekening met plezier.

Wat mag je van ons verwachten:

·        Een positieve en doelgerichte spelersgroep die graag het maximale eruit wil halen maar waar gezelligheid naast de prestatie de bindende factor is.

·        Een financiële vergoeding die past bij een functie trainer jong senioren.

Ben jij deze enthousiaste jong senioren trainer die graag met een enthousiaste groep hockeyers aan de slag wil? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of neem telefonisch contact op voor meer informatie via 06-22271270.

Jill van Nijnatten
Filou Vrijdag