September 23 Sponsoring

Sungear hoofdsponsor MHC Best

De zomer is weer voorbij en alle teams zijn opnieuw vol energie aan het nieuwe seizoen begonnen. Met de herfst en winter op komst speelt het weer regelmatig een belangrijke rol en dan met name voor de supporters langs het veld en het publiek. Dán is het te koud of te nat, en dán waait het weer te hard.

Gelukkig kunnen wij op ons sportcomplex al sinds vorig jaar beschut genieten van de wedstrijden dankzij een riante terrasoverkapping van Sungear; een van onze Hoofdsponsoren. Deze terrasoverkapping zorgt er ook voor dat het clubhuis in deze Corona periode een extra veilige buitenruimte erbij krijgt. Op deze manier kunnen we het maximaal aantal personen in het clubhuis beter reguleren.

Sungear in de persoon van Stefan Huisman heeft naast een ruime showroom in Eindhoven ook een adviesruimte aan de Spoorstraat in Best. Inwoners van Best en omliggende dorpen hebben zo de mogelijkheid om zich dichter bij huis te laten adviseren over alle vormen en soorten buitenzonwering.

Wat is er nu heerlijker om nog van een gezellig ontbijt te genieten in de najaarszon of om nog extra lang op een heldere avond plezierig te vertoeven onder een sfeervolle terrasoverkapping. Te kunnen genieten in elk seizoen en alle dagen van het jaar van een heerlijk licht terras of balkon. Beschut tegen weer en wind. Met of zonder verlichting.

Er zijn zelfs mogelijkheden om de terrasoverkapping te voorzien van extra zonwering. Of creëer extra leefruimte bij je woonhuis. Met een glazen schuifwand verander je je terras in één ogenblik in een fijne tuinkamer.

Stefan is erg enthousiast over de diverse proefopstellingen van terrasoverkappingen, zonneschermen, screens en rolluiken die je kunt bezichtigen op 1 van zijn locaties. Hij geeft je graag vrijblijvend advies op maat, afgestemd op jouw situatie en jouw wensen.

Het adres van de adviesruimte is Spoorstraat 6, 5684 AA in Best. Dit is bij het station tegenover het gebouw van de rijwielstalling met eigen parkeerplaatsen.

Sebastian Schrederhof
Frank Sleutjes