Januari 27 Technische Zaken

Trainersbijeenkomst 28 feb 2020

De voorjaarsperiode staat weer voor de deur en dit geeft een mooie mogelijkheid om informatie met elkaar te delen.
De spelers die jullie trainen hebben recht op de beste training die we kunnen bieden en ik ben er om jullie te ondersteunen waar het kan. Daarom organiseren we op 28 februari om 18:30u (tot ongeveer 20:00u) een bijeenkomst om beginnende trainers meer informatie te geven over het geven van training. Dit is de week voordat de meeste regulieren trainingen weer beginnen zodat je alle informatie gelijk kunt toepassen.

Dingen die je tegenkomt op deze avond zijn onder andere:
  • Een inkijkje in het denken van kinderen.
  • Waarom trainingsregels zo belangrijk zijn en hoe je ze moet handhaven.
  • Hoe je makkelijk een reeks trainingen kunt opbouwen (en minder hoeft voor te bereiden).
  • Aanpassen van de training als het niet lekker loopt.
  • De mogelijkheid om te vragen te stellen en direct antwoord te krijgen.

Wil je er bij zijn? Stuur dan een mailtje naar [email protected].

Groeten,
Rick Bezemer