December 4 Algemeen

Chris Lumkeman clubheld 2019

Al een aantal jaren op rij wordt de Clubheld van het Jaar verkiezing gehouden. Dit jaar is Chris Lumkeman clubheld van het jaar geworden van de gemeente Best. Alle vrijwilligers binnen een club zijn per definitie helden, maar Chris steekt er echt bovenuit. Als vrijwilliger bekommert hij zich om de staat van de prachtige accommodatie van MHC Best.

Onzichtbare held

Door velen zal het niet worden opgemerkt, maar Chris iszeer regelmatig op en langs de velden te vinden en is vooral verantwoordelijk voor het onderhoud van de accommodatie van MHC Best. Samen met een team van enthousiaste vrijwilligers houdt hij de accommodatie op orde. Dankzij Chris en zijn mannen liggen er geen blaadjes op de velden, zijn de prullenbakken leeg en schoon en is het clubhuis in topconditie. Daarnaast is Chris veelal bezig met het reinigen van de velden, waarin hij inmiddels expert is geworden. Maar dat is niet alles. Ook is hij het aanspreekpunt voor klusjes/ reparaties rondom het clubhuis en velden, zoals het aanpassen van elektriciteit, waterleidingen, veiligheidsnetten of het ophangen van materialen.

Oudste spelende lid

Naast een zeer actieve vrijwiller is Chris ook het oudste (70+) spelende lid bij MHC Best. Elke zondag is hij present in de spits van het veteranen B-team. Scoren is nog steeds een belangrijk element in zijn carrière!

Chris bedankt voor jouw tomeloze inzet en enthousiasme, Heren Veteranen B bedankt voor de nominatie en iedereen bedankt voor het stemmen.

Jill van Nijnatten
Filou Vrijdag