Oktober 6 Veldhockey

Wedstrijdverslag dames en heren 1

De regenachtige zondag stond zowel voor de dames als de heren in het teken van een uitwedstrijd tegen MEP, Boxtel. Na de mooie overwinning van de dames afgelopen week beloofde het een mooie wedstrijd te worden en dat was het zeker! Er werd veel strijd geleverd. Na 70 minuten stond dezelfde stand op het bord als aan het begin van de wedstrijd; 0-0. Een verdiend gelijkspel na kei hard werken van de dames!

Alles of niets voor Heren 1
Ook voor de heren stond een spannende wedstrijd op de planning, omdat MEP slechts één punt minder heeft dan de MHC heren. De wedstrijd begon niet sterk en na het eerste kwart was er al een achterstand van 3-0. De heren kwamen steeds beter in de wedstrijd en hadden een aantal goede kansen wat resulteerde in een 3-1 ruststand. Daarna ging het spel op en neer, maar was het helaas MEP dat de 4-1 wist te maken. Daarna ging Best alles of niet spelen en, mede door 2 gele kaarten, werd het niets. Eindstand 7-2.

Komende zondag spelen zowel de dames als de heren thuis tegen Venlo.

Sebastian Schrederhof
Frank Sleutjes