Juni 10 Technische Zaken

Inname- en controledagen materialen

Beste keepers, trainers, coaches en teams,

Graag willen we jullie tijdig op de hoogte brengen voor de inname- en controledagen van de hockeymaterialen. Dit jaar willen we alle materialen gaan registeren, zodat we een goed beeld hebben van het materiaal wat we in gebruik hebben als club. Dus het is noodzakelijk dat alle materialen worden ingeleverd.

De inname- en controledagen van alle keepersmaterialen, hockeyballen, zaalspullen en trainingsmaterialen zijn:

• Maandag 24 juni tussen 19.00 en 22.00 uur
  • Dinsdag 25 juni tussen 19.00 en 22.00 uur

Locatie: Clubhuis MHC Best

Let op: Dit zijn de enige mogelijkheden.

Dan kunnen wij als materiaalcommissie zorgen dat alles weer in orde is voor een nieuw leuk en sportief seizoen. Hartelijk dank voor de medewerking.

De Materiaalcommissie
Erik en Marco