April 10 Veldhockey

Mini vd Week D1 - 7 apr 2019

We mochten eerst naar  kamer waar de teambespreking was. De coach besprak daar waar de meiden moeten, staan en ze gingen naar een filmpje kijken van de vorige wedstrijd . Hij vertelde daarbij wat ze beter moesten doen en ook wat ze goed deden. Daarna gingen we allemaal naar het veld en gingen we de warming up doen. Eerst een paar rondjes rennen en daarna in rijtjes verschillende oefeningen doen. We gingen ook nog met ze allen strekken. Vervolgens gingen ze overspelen en een spel waar je tactiek voor moet hebben. Nadat we de yell hadden gedaan gingen we handjes geven aan de tegenstander. Dat was best wel spannend. Nu begon de wetstrijd wij moesten van het veld af. Het 1edoelpunt van Best was in de eerste helft al. Verena had haar enkel verzwikt. In de pauze ging het team weer naar de kamer om de teambespreking te doen. De coach vertelde weer wat ze beter kunnen doen en naar wie je het beste kan spelen op sommige posities. Daarna begon de tweede helft. De bal ging van de ene naar de andere kant. De tegenstander scoorde. Dat was balen want nu stond het 1-1. Sterre kreeg een stick tegen haar hoofd. Ze moesten de EHBO-tas halen en ze had veel bloed. Ze kreeg verband om haar hoofd en ze moest binnen gaan rusten. Gelukkig had Best een paar minuten later gescoord en het stond nu 2-1, en dat was ook de eindstand. We gingen weer handjes schudden met de tegenstander en nog een half rondje rennen. Iedereen uit het team ging haar naam op ons T-shirt schrijven ,super leuk! En dat was het einde van de mini van de week dag.

Gemaakt door Elyse & Daphne

Jill van Nijnatten