Oktober 10 Mini van de week

Mini vd Week H1 - 7 okt 2018

Op zondag 7 oktober mochten wij (Pepijn en Stef) mini van de week zijn.Heren 1 speelde thuis tegen Civicum. We werden om 13:30 uur hartelijk ontvangen door Sander. Hij legde ons uit wat we die middag allemaal gingen doen.
Eerst gingen we mee naar de kleedkamer en daarna naar de bestuurskamer. Daar werd met het team besproken hoe ze de wedstrijd gingen aanpakken.
Vervolgens de warming-up waar we actief aan mochten deelnemen. Intussen kregen we ook nog goede tips van de mannen hoe we het beste konden slaan en stoppen.
Ook mochten we mee in de line-up en handjes schudden met de tegenstander en de scheidsrechters. Toen ging de wedstrijd beginnen. Een hele spannende wedstrijd, Best had uiteindelijk met 4-1 gewonnen. Goed gedaan Heren!
Na de wedstrijd mochten we nog mee op de foto en kregen we nog wat drinken en chips.
Het was een hele leuke middag, Heren 1 dankjewel daarvoor!

Groetjes Pepijn van den Wildenberg en Stef Arts

Jill van Nijnatten