Juni 18 Algemeen

Foto's huldiging Kampioenen

Gisteren, zondag 17 juni jl., was de jaarlijkse huldiging van de herfst-, zaal- en lentekampioenenteams van het seizoen 2017-2018. Onder aanvoering van onze voorzitter Marcel Leijtens werden alle teams een voor een naar voren gehaald en gedecoreerd door de overige bestuursleden. Alle spelers en speelsters uit de winnende teams ontvingen ter herinnering een mooie gepersonaliseerde medaille.

Onze huisfotograaf Erik van Benthem was er uiteraard ook bij. Hierbij dan ook een linkje naar het album:

Naast de huldiging van de kampioenen was er nog een heuglijk feit te vieren. Heren 1 had de mogelijkheid om direct te kunnen promoveren naar de 2e klasse. Ze moesten daarvoor op de laatste speeldag thuis van directe concurrent Don Quishoot zien te winnen.

In de zinderende wedstrijd, met een enorme hoeveelheid publiek, steeg het team boven zich uit. Don Quishoot werd in de wedstrijd aan alle kanten omver gelopen. Met maar liefst 5-2 werd er door Heren 1 gewonnen en is promotie naar de 2e klasse een feit.

Aangezien Erik van Benthem er toch was, heeft hij ook een behoorlijk aantal wedstrijdfoto's gemaakt van deze spannende wedstrijd. Zie de volgende link: