Maart 11 Bar - Horeca

Aanpassingen Simol assortiment

Vanaf dit seizoen is het assortiment bij Simol aangepast. Allereerst zijn er enkele nauwelijks verkochte zaken uit het assortiment gehaald. Aan de andere kant zijn er ook wat dingen toegevoegd aan de menukaart, zoals (zie ook de afbeelding):

• De Best Burger van Simol, gegrilde burger met chilimayo en komkommer
  • Pizza slices voor de vrijdagavond
  • Een borrelplankje voor 4 personen (variĆ«rend aanbod)

Het volledige assortiment is te lezen op de krijtborden die naast en boven het broodluik hangen. Hierop zijn ook enkele vegetarische gerechten duidelijk aangegeven.

Uiteraard kun je ook je eigen wens aangeven bij horecamanager Ronald. Hij staat je graag te woord en denkt graag met je mee om het beste voor je neer te zetten.

Pepijn de Jong