Sponsor worden?

Om MHC Best financieel gezond te houden en onze sportieve doelen te realiseren zijn wij in grote mate afhankelijk van sponsoring. Actief zoeken wij daarom naar een manier waarop zowel de vereniging, de leden maar ook sponsors zich vanuit een gemeenschappelijk belang optimaal kunnen ontplooien.

Uitgangspunten MHC Best
  • MHC Best wil een bloeiende middelgrote hockeyvereniging zijn;
  • Wij hebben een gezonde ambitie in prestatiehockey;
  • Recreatief/breedte- en prestatiehockey gaan hand in hand;
  • Professionaliseren van begeleiding teams, coaches & trainers;
  • Beschikking hebben over een goede, up to date accommodatie die recht doet aan de (technische) ontwikkeling van de hockeysport;
  • MHC Best hecht er belang aan speciale aandacht te besteden aan veiligheid en gezondheid van leden en bezoekers.

Om dit te kunnen realiseren zijn wij altijd op zoek naar sponsoren die onze club een warm hart toe dragen. Wij bieden u hiervoor diverse sponsormogelijkheden aan zowel zakelijke -als particuliere sponsoring.

ZAKELIJKE SPONSORING

Hoofdsponsor
Voor de Hoofdsponsor wordt op maat een pakket samengesteld. De kosten zijn afhankelijk van de samenstelling en looptijd van de overeenkomst.

Tegenprestaties:
  • Branche-exclusiviteit binnen de vereniging;
  • 2 reclameborden (totaal 6 meter) op het hoofdveld;
  • In het oog springende vermelding op de MHC Best internetsite;
  • Logo vermelding op de beeldschermen in ons clubhuis;
  • Gratis deelname met 2 personen aan sponsoractiviteiten;
  • Vermelding contactgegevens op sponsordeel MHC Best internetsite inclusief link naar internetsite van uw bedrijf;
  • Mogelijkheid om tegen aantrekkelijke tarieven te adverteren op de beeldschermen in ons clubhuis.

Stersponsor
Kosten:
Veld 1: per kalenderjaar € 495,- bij 3-jarig contract, € 450,- bij 4-jarig contract, inclusief aanmaak reclamebord.
Veld 2 of 3: per kalenderjaar € 395,- bij 3-jarig contract, € 350,- bij 4-jarig contract, inclusief aanmaak reclamebord.

Tegenprestaties:
  • 1 reclamebord (3 meter) op een van de velden;
  • Vermelding op de MHC Best internetsite;
  • Logo vermelding op de beeldschermen in ons clubhuis;
  • Gratis deelname met 1 persoon aan sponsoractiviteiten;
  • Vermelding contactgegevens op sponsordeel van MHC Best internetsite, inclusief link naar internetsite van uw bedrijf;

Pakketsponsor
Sponsoring op maat & sponsoring in materiaal en/of diensten. In overleg stellen wij op maat met u een pakket samen.

Advertenties op beeldschermen clubhuis
MHC Best beschikt over LED-beeldschermen in het clubhuis. Hierop kan uw advertentie tegen een aantrekkelijk tarief(vanaf € 60,= per maand) getoond worden. Informeer naar de mogelijkheden.

Interesse in sponsoring van onze club?
Als u interesse heeft om onze club te steunen en u wilt meer informatie? Neem dan contact op met de Sponsorcommissie via [email protected].