Vrijwilligers & Vacatures

Wij zijn een vereniging zonder betaalde krachten. Ondanks dat moeten er dagelijks zaken aan- en opgepakt worden. We hebben het geluk dat hiervoor mensen vrijwillig deze taken oppakken. Dit zorgt ervoor dat ieder kan genieten van het hockeyspelletje en wij elke euro die we ontvangen weer investeren om dit mogelijk te maken.

Onze vrijwilligers maken samen MHC Best! Wil je daar je steentje aan bijdragen? Dat kan! Hoe? Bijvoorbeeld kun je helpen om de (jongste)jeugd en senioren plezierig te kunnen laten sporten, door een team te coachen en/of training te geven.

Of wellicht wil je actief zijn binnen een van de vele commissies die MHC Best rijk is? Voor sommige functies is hockeyervaring handig, maar veel vaker is juist ervaring & inzet gevraagd op ander (vak)gebied zoals communicatie of organisatie. Sommige commissies zijn tijdelijk, andere vragen maandelijks wat meer tijd.

Omdat we behoorlijk veel taken te doen hebben en ook wij maar 2 handen per persoon hebben, is er eigenlijk altijd een tekort aan vrijwilligers. Ook al heb je niet veel tijd of ervaring, maar wil je je wel vol inzetten voor onze club, we kunnen je hulp goed gebruiken!

Oftewel: Wij kunnen niet zonder vrijwilligers.

Heb je vragen of wil je meehelpen? Stuur dan een mailtje naar onze secretaris via het mailadres [email protected]. We horen graag van je!

Vacatures

Op dit moment zijn we op zoek naar de volgende vacatures vrijwilligers:

Trainingscoördinators

Coördinator Jongste Jeugd F en E-lijn

Coördinator Schoolsport

Medewerker sponsorcommissie

Medewerkers accommodatie

Planner scheidsrechters

Evenementencommissie

Horeca - Keuken en/of barmedewerkers

Trainingscoördinators

Deze Trainingscommissie is verantwoordelijk voor de kwaliteit en facilitering van trainingen en de trainers.

Taken en verantwoordelijkheden:

• indelen en werving van trainers;
  • begeleiden, opleiden en selecteren van trainers;
  • opstellen trainingsschema;

Info: Anouck van Tilburg, 06-41 47 38 97, [email protected]

Coördinator Jongste Jeugd F en E-lijn

Coördinator Funkey & trainingsgroep

Coördinator Schoolsport

Elke leeftijdslijn heeft zijn eigen coördinator die verantwoordelijk is voor de gang van zaken in zijn of haar lijn. De lijncoördinator zorgt voor de organisatie van de leeftijdslijn en draagt bij aan en acteert vanuit het beleid van de vereniging. De coördinator is het aanspreekpunt voor de teams, spelers, ouders en coaches binnen de leeftijdslijn. De lijncoördinatoren vormen samen de Juniorencommissie, daarnaast heeft deze commissie nog een voorzitter

Taken en verantwoordelijkheden

• indelen, selecteren, samenstellen en begeleiden van teams;
  • mede opstellen en uitvoeren van jeugdplan en technisch beleid;
  • zorgdragen voor informatieavonden voor (nieuwe) leden, coaches e.d.;
  • aanspreekpunt voor spelers, coaches van jongste jeugdteams en ouders t.a.v. hockey technische zaken;

Info: Anouck van Tilburg | 06-41 47 38 97 | [email protected]

Medewerker sponsorcommissie

De sponsorcommissie zorgt ervoor dat MHC Best de nodige extra inkomsten krijgt via ondersteuning van het bedrijfsleven uit Best en ruime omgeving. De voornaamste taak is het werven van sponsors voor de club.

Medewerkers accommodatie

De accommodatie commissie is verantwoordelijk voor het onderhoud van de hockeyvelden, plantsoenen, straatwerk en clubgebouw.

Planner scheidsrechters

De scheidsrechterscommissie zorgt er onder andere voor dat er scheidsrechters worden opgeleid en begeleid en deelt scheidsrechters in op wedstrijden.

Evenementencommissie

Bij onze vereniging worden door het jaar heen tal van evenementen georganiseerd. Deze evenementen bevorderen de saamhorigheid en het clubgevoel. De evenementencommissie is op zoek naar ouders en of jeugdleden die het leuk vinden om te helpen bij een evenement.

Horeca - Keuken en/of barmedewerkers

Beschik jij over een dosis passie voor de horeca kom dan ons bar/ keuken team versterken.

Zie voor meer informatie: Vacature horeca